پخش تراکت ماندگار

پخش تراکت به روش چسبان

در روش پخش تراکت چسبان پس از هماهنگی و تماس با روابط عمومی شرکت پخش ماندگار نیروی مد نظر اعزام شده و پس از دریافت اوراق تبلیغاتی شما به محل جهت پخش تراکت چسبان رفته و تک به تک (به دلیل نظارت شدید از طرف شرکت بر کیفیت انجام پروژه) به محل های مورد نظر (دیوار – درب های منازل – تیر چراغ برق – کرکره های برقی یا درب های اتوماتیک پارکینگ منازل – تابلو مخصوص تبلیغات در شهر و …) رفته و بنا به تجربه ای که نیروی مد نظر دارد (برای بالا بردن کیفیت کار) و توصیه های و الزامات کارفرما (شما) شروع به اجرای پروژه میکند

در روش پخش تراکت چسبان نیروی اعزامی متعهد به چسباندن کامل تک به تک تراکت ها میباشد . در این روش پخش که هزینه ی چسب بر عهده کارفرما (شما) میباشد توزیع تراکت به روش چسبان به دلیل تعداد بالا و کیفیت اجرایی کار برای عموم (مخاطب) قابل درک بوده و با اوراق تبلیغاتی شما به راحتی ارتباط برقرار میکنند

شرکت ماندگار تبلیغاتی علاوه بر هزینه اندکی که نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی ( بیلبرد تبلیغاتی – تیزر – اس ام اس مارکتینگ – بازاریابی محتوا – ساخت انیمیشن – شبکه های اجتماعی ) دارد چرا که به دلیل تعداد بالای اوراق تبلیغاتی شما و پخش تراکت با کیفیت که از طرف شرکت پخش ماندگار صورت میگیرد باعث بیشتر دیده شدن و در نتیجه درگیر شدن مخاطب با کسب کار شما میشود .

قبل از اینکه اقدام کنید پیشنهاد میکنیم با روابط عمومی شرکت پخش ماندگار جهت مشاوره تماس بگیرید .

شهرت و ایجاد رابطه

ناشران تراکت های محلی سخت تلاش می کنند تا روابط مثبتی با اعضای جامعه ایجاد کنند تا یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند. با تبلیغات با یک تراکت محلی معتبر، می توانید به سادگی از طریق این انجمن شهرت مثبتی در جامعه ایجاد کنید. این “اثر هاله” نامیده می شود.

لینک مفید : پخش تراکت به روش چسبان به زمین

وقتی مردم مشترک یک تراکت یا خبرنامه می شوند، رابطه ای دیرینه و وفادار دارند. این خوانندگان فداکار پیام شما را با چارچوب ذهنی مثبت تری می بینند. این همچنین به تقویت پیام شما کمک می کند، به خصوص با تکرار.

مقرون به صرفه بودن

تبلیغات چاپی می تواند بودجه تبلیغاتی شما را با انواع قرار دادن و درج های موجود در یک تراکت خاص کارآمدتر و موثرتر کند. به جای استراتژی «اسپری و دعا» که در آن سعی می‌کنید به بیشترین تعداد افراد دسترسی پیدا کنید، از تراکت های محلی برای دستیابی به مخاطبان علاقه‌مند با هزینه کمتر استفاده کنید. تبلیغات چاپی محلی طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند تقریباً با هر بودجه‌ای متناسب باشد.

تعامل بالا

افرادی که مشترک یک تراکت بودند، آگاهانه تصمیم گرفتند که آن را بخوانند. این خوانندگان بیشتر روی پیام شما متمرکز هستند زیرا وقتی صفحات را ورق می زنند، حواسشان به چیز دیگری پرت نمی شود. تیتر شما برای انتقال منافع بالقوه به مخاطب و جلب توجه خوانندگان طراحی شده است و دسترسی شما را به حداکثر می رساند.

وقتی افراد به صورت آفلاین مطالعه می کنند، معمولاً دامنه توجه بیشتری دارند. تبلیغات چاپی را می توان با یک نگاه مشاهده کرد و نیازی به پیمایش ندارد.

انعطاف پذیری

اکثر تبلیغ‌کنندگان چاپی، انتخابی برای قرار دادن آگهی خود در یک نشریه ارائه می‌کنند. می توانید مکانی را انتخاب کنید که بیشترین دید را ارائه می دهد. رسانه‌های چاپی اندازه‌های کسری، چند صفحه، نسخه‌های منطقه‌ای و سایر گزینه‌های قرار دادن ویژه را ارائه می‌دهند. بسته به فضایی که دارید می توانید خلاقیت بیشتری در تبلیغات خود داشته باشید.

لینک مفید : پخش تراکت در نایلون

یکی دیگر از مزایای تبلیغات چاپی، چرخش سریع در تغییرات تولید است. اگر نیاز به ایجاد تغییرات لحظه آخری در آگهی خود دارید، معمولاً می توانید کار را به سرعت انجام دهید. این به برنامه ریزی ها و ضرب الاجل های فشرده کمک می کند.

طول عمر

آگهی چاپی شما در تراکت که از خواننده‌ای به خواننده دیگر منتقل می‌شود، طولانی‌تر خواهد بود و بینندگان شما را افزایش می‌دهد. تراکت ها اغلب برای مدت طولانی در دفاتر، مغازه ها و مکان های دیگر به نمایش گذاشته می شوند. در نهایت می توانید در چنین محیط هایی به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

لینک مفید : پخش تراکت

این بدان معنا نیست که شما در ترکیب خود نیازی به بازاریابی دیجیتال ندارید، اما باید کاملاً در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما کجا محتوا را مصرف می کنند. به احتمال زیاد آنها هنوز رسانه های چاپی را مصرف می کنند و باید بخشی از آمیخته بازاریابی شما در ارتباط با تبلیغات دیجیتال باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297